סב קוץ' מילגה

אני מאד אוהבת את סב קוץ' מילגה. פעמיים חגגתי שם יום הולדת, ותקופה ארוכה הם היו ברירת המחדל של דידי ושלי להזמנות אוכל הביתה.

היום הזמנתי מהם אוכל, כנראה שבפעם האחרונה.

זה התחיל בכך שהתקשרתי למספר שהופיע באתר בעמוד המשלוחים. מי שענתה לי אמרה לי במבטא אנגלוסקסי שזה לא המספר ושצריך להתקשר למספר שליד. ליד המספר שאליו חייגתי אכן הופיע מספר נוסף. אמרתי תודה, ניתקתי וחייגתי למספר השני. הגעתי למישהו שעמד ליד אותה אחת שענתה לי קודם. הוא הסביר לי שיש מספר אחר למשלוחים ואף הכתיב לי אותו. הוא שאל את האנגלוסקסית למה היא לא נתנה לי את המספר הזה והיא אמרה לו באנגלית שהיא לא הספיקה כי ניתקתי לה. כמובן שהבעיה היא בנימוסי האזיאתיים הקלוקלים ולא בשליטתה המוגבלת בשפת הקודש.

התקשרתי למספר השלישי, ושם אמרו לי שעוד כמה דקות יחזור אלי טלפן. עברו כמה דקות, התקשר אלי טלפן. הזמנתי. הוא אמר שזמן המשלוח הוא 105 דקות, וישתדלו שייקח פחות זמן. השעה היתה 13:31.

114 דקות אחר כך, כשבטני הומה, התקשרתי אליהם. הטלפן בירר ואמר שהשליח בדרך ושהוא יגיע אליי עוד כמה דקות.

10 דקות אחר כך, ב-15:35, התקשרתי שוב. הטלפן בירר ואמר שהשליח בדרך ויגיע אלי עוד כמה דקות.  "אבל זה מה שאמרו לי לפני 10 דקות", אמרתי. דידי שאל אם הוא יכול להתקשר לשליח. "אין לו טלפון נייד, יש לו מירס", אמר הטלפן. נתתי לדידי שקית לנשום לתוכה בעוד הטלפן מנסה להשיג את השליח במירס. "השליח בדרך ויגיע אליך עוד כמה דקות", אמר הטלפן באדיבות. בעודי מחפשת עט שאוכל לתקוע בעיניי, הוסיף האיש, "כנראה בגלל הגשם לוקח לו יותר זמן".

השליח הגיע בדיוק חצי שעה לאחר זמן המשלוח המובטח. שעתיים ורבע לאחר ההזמנה.  מילותיו הראשונות היו "אני לא אשם – זה החברה". נסיונות לברר מתי יצא הניבו תוצאות מעורפלות משהו, שלפיהן מישהו לא דייק באמת. הוא או החברה. "בגלל הגשם לוקח יותר זמן, אבל עכשיו אין גשם", אמר השליח. מי מקוראיי הנאמנים שמצליח להבין למה הוא התכוון ומה הוא רצה מוזמן להסביר לי.

הושטתי לו שני שטרות. "כמה זה יצא?" הוא שאל אותי, ממשיך להפגין מקצוענות חסרת פשרות. "119 ש"ח", אמרתי לו (ואם הייתי משקרת ואומרת לו ש-70 ש"ח? מה היה קורה אז?). "אני לא בטוח שיש לי כסף קטן", אמר השליח. הוא פשפש בכיסיו והצליח למצוא סכום שלא הסתכם בעודף הדרוש ושהותיר לו, למעשה, טיפ כפול ממה שהתכוונתי לתת לו. בשלב הזה כבר לא רציתי שום עניין עם סב קוץ' מילגה, השליח, הטלפן, העולה החדשה או כל נציג אחר של החברה. בירכתי את השליח לשלום והסתערתי על האוכל.

טעים, אין מה להגיד. וגם לא יקר. אבל ממש לא שווה את כל הטררם.

* * *

ב-17/1 הבגרות באנגלית, ואז אחזור לנשום ולכתוב. הגעתי בסמסטר הזה למצבי תשישות ולחץ כל כך קיצוניים שאני חוששת שייקח לי הרבה זמן להתאושש. עוד פחות משבועיים למניאק. See you then.

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • TDDPirate  On 5 בינואר 2011 at 18:46

    כבר הרבה זמן שלא ראיתי קיטורים שלך, והתגעגעתי להצדקה של כותרת הבלוג שלך.
    ואכן עכשיו היו קיטורים מהסוג שמעמיד בסכנה את איזון לחץ הדם.
    עלי והצליחי!

    • tammyn  On 5 בינואר 2011 at 22:03

      תודה רבה. אני שמחה שמישהו נהנה מהקיטורים שלי.

  • דפנה לוי  On 5 בינואר 2011 at 21:01

    ניסיתי את המקום הזה רק פעם אחת. אני חוששת שסבלתי מאובר-דוז של שאנטיות, והנוירוטיות השברירית שלי לא עמדה בזה… האוכל היה ככה, המקום לא משהו… אבל נוכח התלהבותך אולי אגיע לשם שוב 🙂

  • tammyn  On 5 בינואר 2011 at 22:05

    עכשיו שאת אומרת אני נזכרת שבפעם האחרונה שהייתי שם הם באמת היו קצת אובר שאנטי. אולי עדיף לך לנסות את 24 רופי.

  • shaza10  On 6 בינואר 2011 at 15:04

    בקיצור, איצ'יקדנה
    מהמם ברמת העליבות

  • רות  On 11 בינואר 2011 at 21:29

    אולי זאת בעיית אובר פדנטיות שלנו, אבל אם אומרים לנו "עד 45 דקות", אנחנו מצלצלים בדקה ה 45. ואם תוך עשר דקות משם השליח לא אצלנו אנחנו מבטלים את ההזמנה.
    אין לנו כוח לשטויות האלה. אנשים רעבים פה!

    • tammyn  On 11 בינואר 2011 at 21:40

      ונותנים לכם לבטל את ההזמנה? גם אם השליח כבר בדרך אליכם?

  • רות  On 12 בינואר 2011 at 23:22

    כן. אין להם הרבה ברירה.
    לא אכפת לי, שיגידו שהם עמוסים וייקח לפחות שעה, אבל אל תתחייבו לזמן ואז תבריזו, לאנשים יש לוח זמנים.

  • ירון חפץ  On 23 בינואר 2011 at 16:38

    סליחה?!
    אם משהו קרה פעם אז אי אפשר להסיק מסכנות על הכלל,
    כמובן אם רוצים אז אפשר לבכות על כל דבר,
    אני כבר 5 שנים לקוח בסאבקוץ מילגה ומבחינתי זה המקום הכי נעים
    טוב ושווה שיש בתל אביב. שם אתה לגמרי בבית, אני יכול לאמר
    שהייתי שתיתי ואכלתי שם כמה מאות פעמים
    ואני יותר ממרוצה
    טעים, בריא, נקי, וגם ממש בזול

    • tammyn  On 23 בינואר 2011 at 17:21

      אני שמחה שזו החווייה שלך ומסכימה איתך לגבי האוכל. עם זאת, ממה שכתבת נראה שאתה מגיע אליהם, בעוד שהפוסט הזה נכתב על משלוח שהזמנתי מהם, כך שאין באמת סתירה.

  • ימי הולדת  On 24 באוגוסט 2011 at 10:20

    אני כל כך מבינה אותך.. לא שווה כלל.. עדיף כבר להכין בבית גם יותר בריא וגם יותר זול.. וגם לוקח שעתיים כמו שזה לקח לך להזמנה.. "אז מה עשיתי פה" בטח את שואלת את עצמך.. ארי אנשים מזמינים אוכל רק מטעמים של חיסכון בזמן.. זה כל כך מעצבן.. לא הייתי משלמת בכלל. אני קצרה בעניינים האלו.. יש לך הרבה סבלנות וכל הכבוד שכך 🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: